BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 5, 2009

OI SEDARLA SIAPA KITA......................

ASSALAMMUALAIKUM SAHABAT.........
Sahabat mula2 saya nak tanya siapa kita?????tak kisahla kita ni ketua itu ke ni ke kita tetap hambanya hamba Allah.jangan kita lupa tentang itu sebab kita semua tahu yang dia lah pencipta kita dialah tuhan kita tapi kita masih tidak sedar2 dan buat tidak tahu tentang nya tentang dia memang wujud yg melihat segala perbuatan kita tidak kira secara terang2 ataupun senyap2.tetapi saya masih pelik mengapa masih ada diluar sana yang saya rasa tidak boleh kira dengan jari saya sendiri bahawa ramai sangat yang berpasangan tidak kiralah lelaki atau perempuan uhhhhh rakan2 ingatkan berkasi bercouple bercinta atupun bermacam macam lagi boleh mendatangkan kebaikkan ke??????jangan mimpilah malah ia mendatangkan keburuk kan kepada kita adalah rakan2 ingat tu kita janganlah berfikir nak bercinta cinta bercouple couple sebab itu semua permainan minda permainan dunia yang akan datang pada fikiran kita semasa meningkat alam remaja.saya tak kisah kita nak suka siapa ke cinta siapa ke sebab itu semua memang fitrah kita dan saya juga tidak kata yang diri saya ni perfect sebab sayapun mempunyai fitrah yang sama tetapi tidak boleh ke kita simpan hasrat itu sebab ada perkara yang lebih besar perlu kita lakukan dan biarlah hasrat itu ada bila kita dah dewasa nanti bolehlah kita fikirkan sebab masa tu mungkin kita sudah bersedia untuk membina rumah tangga yang bahagia insya allah itu cadangan saya lah.kembali pada tajuk tadi ,dan akhir sekali saya seru pada sesiapa yang membaca ni harap hentikanlah bercouple jika ada sebab telah diiktirafkan yg couple tu HARAM dan sampaikan la kepada kawan2 kita yang tak tahu itu .....insya allah

0 comments:

ReNUng-reNUngKaNLaH...

"Setiap jiwa yang dilahirkan telah tertanam dengan benih untuk mencapai keunggulan hidup. Tetapi benih itu tidak akan tumbuh seandainya tidak dibajai dengan keberanian"